The Original Diaries

Hayden Lake wita..
 

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down
The Original Diaries
The Original Diaries
The Original Diaries
Special
Punkty : 1154
Pon Wrz 10, 2018 1:49 pm
[You must be registered and logged in to see this image.]

Regulamin

The Original Diaries

1. Ogólne zasady:
1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania jego zasad.
3. O sprawach spornych decyduje Administracja. Decyzje są ostateczne i nieodwołalne.
4. Złamanie regulaminu skutkuje w pierwszej kolejności upomnieniem słownym administratora. Jeżeli łamanie regulaminu będzie się powtarzać, za każde takie przewinienie użytkownik dostanie ostrzeżenie. Przy trzecim ostrzeżeniu użytkownik dostaje bana. Ostrzeżenia sumują się z wszystkich mulitkont.
5. Regulamin dotyczy każdego użytkownika w równym stopniu.
6. Każdy użytkownik ma prawo zgłoszenia swoich wątpliwości lub zaproponowanie zmian w odpowiednim temacie lub w wiadomości prywatnej któremuś z administratorów.
7. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników.
8. Zabrania się reklamowania innych stron (w tym for) poza tematem partnerstwa.
9. Wszystkie treści, kody oraz grafiki są własnością forum i zabrania się ich kopiowania i przetwarzania w innej przestrzeni niż The Original Diaries.
10. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, tym samym informując o tym użytkowników w ogłoszeniach.


2. Zasady dotyczące postaci:
1. Jedno konto = jedna postać.
2. Login użytkownika składa się z imienia i nazwiska postaci lub jedynie imienia w konkretnych przypadkach (np. Silas, Qetsiyah).
3. Zabrania się powtarzania imion oraz nazwisk (wyjątkiem są postacie spokrewnione).
4. Zabrania się tworzenia niefabularnej rodziny dla kanonicznych postaci.
5. Użytkownik ma 10 dni na utworzenie Karty Postaci. Jeżeli tego nie zrobi, konto zostanie usunięte w 11 dniu.
6. Jeżeli po zaakceptowaniu Karty Postaci użytkownik nie napisze fabularnego posta przez 14 dni, to w dniu 15 jego konto zostanie usunięte.
7. Czas rezerwacji to 5 dni bez możliwości przedłużenia.
8. Zabronione jest tworzenie postaci z innych uniwersów (typu Flash, Teen Wolf itd.) lub tworzenie postaci realnych sławnych osób. Można się inspirować ich historią, mieć ich wizerunek, ale login nie może zawierać imienia i nazwiska takiej osoby.
9. Przed akceptacją karty postaci, użytkownik może pisać jedynie w Off-topie oraz tematach organizacyjno-technicznych.
10. Avatar musi przedstawiać wygląd postaci w formie zdjęcia lub gifu o wymiarach 200x320px. Administracja zastrzega sobie prawo weryfikacji avatarów i usuwanie ich, gdy naruszą standardy (np. zdjęcia nagie).
11. Zabronione jest powtarzanie wizerunków z wyjątkiem bliźniaków jednojajowych (musi być przy tym wyraźna zgoda obu postaci) oraz sobowtórów.
12. Zabronione jest tworzenie sobowtórów innych niż kanoniczne.
13. Postacie mogą mieć wygląd jedynie osób realnych. Wyklucza to animacji, zwierząt i innych tego typu postaci.
14. Na jednym koncie możliwa jest zmiana wizerunku postaci jedynie raz, także prosimy dokładnie przemyśleć swój wybór.
15. Zabrania się tworzenie postaci własnych z wizerunkami postaci kanonicznych.
16. Na forum jedyne możliwe rasy to: człowiek, łowca, pierwotny, wampir, czarownica, wilkołak, heretyk oraz hybryda.
17. Możliwość stworzenia jedynie kanonicznych heretyków. Z tej reguły wyłączony jest Oscar, który jest postacią NPC.
18. Zabrania się zmiany wizerunku postaciom kanonicznym, z wyjątkiem sytuacji, gdzie jakiś czarownik magicznie przeniesie taką osobą do innego ciała.
19. Ciąża postaci jest możliwa jedynie po konsultacji i zgodzie administratora. Wampiry nie mogą być w ciąży (w serialu ciąża Jo została przeniesiona na Caroline, ale na forum nie ma możliwości odtworzenia podobnej sytuacji).
20. Możliwość przejęcia postaci jedynie kanonicznych pod warunkiem znajomości historii tej postaci.
21. Decydując się na przejęcie postaci fabularnej, trzeba liczyć się z decyzjami jej poprzedniego właściciela. Z ważniejszymi wydarzeniami można zapoznać się w ich Pamiętniku.
22. Użytkownik jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich pól profilowych, w tym także pola „multikonta” (zatajanie innych kont będzie karane ostrzeżeniem).
23. Na forum można stworzyć trzy konta bez konsultacji z administratorem. W tym maksymalnie jedno z nich może być postacią kanoniczną (za zgodą Administracji można stworzyć drugie konto kanoniczne, ale tylko kiedy to pierwsze jest aktywne - w tym przypadku należy napisać PW na konto TOD).  Każde kolejne konto można utworzyć po uzbieraniu 50 punktów (istnieje specjalne pole pod avatarem, w którym znajdziecie swoją obecną ilość pkt) na poprzednich kontach. Dodatkowo powinny należeć one do różnych grup (istnieje możliwość stworzenia dwóch postaci w jednej grupie za zgodą administratora).  Poniższe rozpiska dla wyjaśnienia:
4 konto - za uzyskanie 50 pkt na poprzednich 3 kontach
5  konto - za uzyskanie 100 pkt na poprzednich 4 kontach
6 konto - za uzyskanie 200 pkt na poprzednich 5 kontach.

Maksymalna ilość kont jakie można mieć u nas na forum to 6.
24. Administracja zastrzega sobie prawo zabronienia stworzenia kolejnej postaci użytkownikowi, który nadmiernie tworzy i porzuca lub zabija swoje poprzednie postacie.
25. Maksymalny czas jednorazowej nieobecności to 30 dni. Jeżeli w 31 dniu nie pojawi się post fabularny postać trafi do nieaktywnych. Nieobecność można przedłużyć w wyjątkowych sytuacjach jedynie za zgodą administratora.
26. Przed wzięciem kolejnej nieobecności użytkownik jest zobowiązany do rozegrania przynajmniej jednej rozgrywki fabularnej na każdej z postaci.
27. Postać fabularna, która przez 10 dni nie napisała żadnego postu fabularnego zostaje nieaktywna i może zostać przejęta nawet jeśli technicznie nie zostanie dodana do grupy nieaktywnych.
28. Postać własna, która przez 10 dni nie napisała żadnego postu fabularnego zostaje dodana do grupy nieaktywnych.
29. Miesięczny brak aktywności lub znalezienie się przez postać w nieaktywnych równa się możliwości przejęcia wyglądu przez inną osobę.
30. Konto postaci własnej zostanie usunięte po 6 miesiącach od dnia ostatniego zalogowania na forum. Konta kanoniczne nie będą usuwane, ponieważ można je przejąć.


3. Zasady dotyczące gry fabularnej i Mistrza Gry:
1. Rozgrywkę fabularną rozpoczynamy po zaakceptowaniu Karty Postaci.
2. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z fabułą, gdyż została nieco zmieniona na potrzeby forum. Obowiązkowo trzeba dostosować się do niej w swoich rozgrywkach.
3. Postacie kanoniczne mają obowiązek prowadzić Pamiętnik, w których będą zawierać najważniejsze wydarzenia z rozgrywek.
4. Fabuła będzie na bieżąco aktualizowana, a o każdej takiej zmianie administratorzy poinformują w ogłoszeniach.
5. Nie ma postaci wszechwiedzących i wszechpotężnych. Każdy ma jakieś słabości i nie zna myśli innych postaci biorących udział w rozgrywce.
6. Zabronione jest postarzanie swoich postaci (w magiczny lub inny sposób).
7. Na forum obowiązuje multilokacja. Na początku każdej rozgrywki należy umiejscowić ją w czasie, ponieważ postać nie może przebywać w dwóch miejscach naraz.
8. W ostatnim poście rozgrywki prosimy zaznaczać wychodzenie z tematu „z/t”.
9. Zabronione jest pisanie dwóch postów pod rząd jeden po drugim przez tą samą postać.
10. Prosimy o wybranie narracji (pierwszoosobowa lub trzecio osobowa) i od początku trzymanie się jej.
11. Rozgrywka ulega przedawnieniu po dwóch miesiącach od ostatniego posta w temacie. Po tym czasie lokacja staje się dostępna dla innych.
12. Ewentualne wątki erotyczne należy oznaczać „+18” lub ukrywanie w kodzie [ hide ].
13. Zabronione jest w postach fabularnych używanie emotikon, wstawianie zdjęć lub gifów oraz treści off topowe poza ukryciem ich w kodzie hide.
14. Mistrz Gry ma za zadanie monitorować fabułę oraz urozmaicać rozgrywki graczom.
15. Jeżeli gracze mają zaplanowaną rozgrywkę i nie chcą w niej udziału MG, prosimy zaznaczyć to w początkowym poście.
16. Mistrz Gry może zadać obrażenia postaci bez zgody użytkownika.
17. Mistrz Gry może uśmiercić nieaktywną postać lub postać aktywną w przypadku, gdy gracz nie będzie stosował się do wytycznych Mistrza i będzie udawał wszechmocnego.

4. Zasady dotyczące zachowania użytkowników (również na shoutboxie, w off-topie czy forumowym discordzie):
1. Wymagamy wzajemnego szacunku wobec wszystkich użytkowników.
2. Obrażanie i wyzywanie nie będzie tolerowane. Kłótnie prosimy rozwiązywać w wiadomościach prywatnych i nie przenosić tego na publiczny czat.
3. Prosimy nie nadużywać wulgaryzmów i mieć na względzie młodszych użytkowników.
4. Zabrania się zamieszczania treści nieodpowiednich np. pornografii lub o nadmiernej przemocy.
5. Pamiętajmy, że forum powstało po to, żebyśmy mogli dobrze się bawić, więc prosimy podchodzić do wszystkiego z dystansem i na luzie. Nie chcemy spięć z byle powodu.
6. Prosimy unikać tematów mogących urazić inne osoby typu: religia, polityka, rasa itd.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry Strona 1 z 1
Skocz do: