The Original Diaries

Hayden Lake wita..
 

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down
The Original Diaries
The Original Diaries
Special
Punkty : 1136
Pon Wrz 10, 2018 6:18 pm
[You must be registered and logged in to see this image.]

Poziomy mocy postaci

The Original Diaries



Żeby urozmaicić nam wszystkim grę i jednocześnie pozwolić Wam nieco bardziej wczuć się w postacie, postanowiliśmy podzielić każdą rasę na poziomy. Przydadzą się one między innymi na eventach, ale nie tylko. W prywatnych rozgrywkach będzie wiadomo która postać jest silniejsza, a która słabsza.

Poziomy postaci są nadawane przez administratorów przy tworzeniu karty postaci. Procedura wygląda tak, że piszecie kartę najlepiej jak potraficie, a my na jej podstawie przyznajemy Wam poziom. To indywidualna kwestia zależy od paru czynników, które wymienimy przy każdej rasie.

Uwaga! Poziomy w trakcie gry fabularnej mogą Waszym postaciom rosnąć, ale również maleć. W zależności od rasy i możliwości.



Ludzie
W przypadku ludzi sprawa jest mało skomplikowana, bo ich poziom wyraża:
- siła fizyczna
- doświadczenie
- zajęcie (zwykły człowiek czy łowca)

Nie trzeba chyba wspominać, że bez znaczenia od poziomu, człowiek technicznie zawsze jest niżej od nadnaturalnych. Mimo takiego samego numeru poziomu, poziom I człowieka nie równa się poziomowi I u czarownicy czy wampira. Jedynie poziom I wilkołaka jest na równi z poziomem I człowieka.
W pozostałych przypadkach zawsze trzeba uznać, że człowiek jest tym słabszym, nawet jeśli jest łowcą.

POZIOM I - najsłabszy
poziom ludzki. Jest w nim większość ludzi, czy to uczennica liceum, czy pani z warzywniaka, czy może strogman z telewizji. Niektórzy może i mają większe mięśnie, ponadprzeciętny spryt czy doświadczenie, ale bez wyszkolenia łowcy nie mają żadnych szans przeciwko nadnaturalnemu światu i mogą służyć jedynie za pożywienie.

POZIOM II
poziom łowcy. Tutaj jest mowa o człowieku, który wie z czym walczy i jest na to gotowy. Trenuje, zna różne chwyty i pułapki, które pomogą mu przetrwać nierówną walkę. Preferowana większa siła fizyczna, ale czasem można też nadrobić doświadczeniem.
* jeśli łowca jest początkowy i dopiero się uczy to jest na poziomie I.



Czarownicy
Czynniki brane pod uwagę:
- wiek
- doświadczenie
- pochodzenie
- rodzaj używanej magii
- przynależność do sabatu

Konsekwencje
każda magia ma swoje skutki uboczne, ale najczęściej jest to po prostu przemęczenie, mogą pojawiać się krwotoki z nosa, zawroty głowy, utraty przytomności. W skrajnych przypadkach może dojść do zatracenia swojej osobowości lub śmierci. Pamiętajmy, że mimo mocy magicznej, pod względem fizycznym to nadal ludzie wrażliwi na urazy i przemęczenia.

POZIOM I - najsłabszy
magia czarownic i czarowników będących w tej grupie objawia się w sposób losowy i nikt nie może przewidzieć jej skutku. Osoby będące na tym poziomie nie potrafią kontrolować swoich zdolności, które objawiają się nie zawsze wtedy gdy dany czarownik tego chce. Na tym poziomie magia manifestuje się również przy silnych uczuciach. Jednym słowem poziom pierwszy posiadają osoby, które są niestabilne magicznie i emocjonalnie lub też nie posiadają odpowiedniej wiedzy na temat magii, którą się posługują. Do tej grupy należą osoby, które nie mają wiedzy jak używać swojej mocy, osoby, które są na początku nauki używania magii.

POZIOM II
w tej grupie znajdują się osoby, które liznęły już trochę wiedzy i mają za sobą co najmniej pół roku szkolenia. Nadal ich magia nie jest niestabilna i często działa w sposób losowy ale podczas wielu ćwiczeń i rozmów ze swoimi opiekunami czy też czytaniu ksiąg mówiących o posługiwaniu się mocą, mogą doskonalić swoje błędy i niektóre zaklęcia. Z tych najprostszych mogą przynieść oczekiwany przez czarownicę czy czarownika efekt. Jest to dość szeroka grupa, bo są w niej też osoby, które uprawiają magię np. 2 lata. Z różnych powodów może im czegoś brakować, skupienia albo zwyczajnie chęci do rozwijania swojej magii. Czasem zamiast iść do przodu, potrafią się cofnąć o dwa kroki. Niepewni swojej magii, w pewnym sensie też tacy, którzy boją się jej używać.

POZIOM III
poziom zaawansowany. Zaklęcia wychodzą dobrze, nie ma problemów z czarami ani kontrolą. Czarownicy pochodzący z potężnych rodów np. Bennett, osoby posługujące się magią, które zostały w jakiś sposób wzmocnione (Davina podczas żniw). Ich moc i wiedza jest wystarczająca do wykonywania potężnych i bardziej skomplikowanych zaklęć.

POZIOM IV - najsilniejszy
fabularnie osiągalny jedynie dla postaci NPC wymienionych w odpowiednim dziale oraz Silasa, Esther, Qetsiyah i Freyi. Magia stosowana na najwyższym poziomie, gdzie skuteczność zaklęć jest więcej niż pewna, ale też kaliber tych zaklęć jest znacznie większy. A co za tym idzie rośnie możliwość ewentualnych, nieprzyjemnych konsekwencji.



heretycy
Czynniki brane pod uwagę:
- ilość wchłoniętej magii (z jakiej osoby lub przedmiotu/zaklęcia)
- dieta (krew zwierzęca, ludzka, wampirza)

Główną konsekwencją nadużywania magii jest wysuszenie ciała z krwi.

POZIOM III
- najsłabszy
heretycy zaczynają od poziomu III, ponieważ ich wiedza i doświadczenie, a także wampirza odporność nie pozwala zejść poniżej tej cyfry. To doskonali czarownicy, specjalizujący się w zaklęciach ukrywających - nawyk wyniesiony z sabatu Gemini.

POZIOM IV - najsilniejszy
w momencie, gdy heretyk pochłonie bardzo dużą ilość magii, jego poziom może wzrosnąć do IV. Gra fabularna pod nadzorem Mistrza Gry. Są wtedy bardzo potężni i niebezpieczni, mogą rzucać uroki i niszczyć miasta, gdyby tylko chcieli. Haczykiem jest fakt, że nie każdy magiczny przedmiot pozwoli na wzrost do IV poziomu. Jedynie te o dużej sile magicznej.



Wampiry
Czynniki brane pod uwagę:
- wiek
- doświadczenie
- wyszkolenie

POZIOM I - najsłabszy
w tym poziomie znajdują się wampiry dopiero co przemienione, którą uczą się nowego życia. Często steruje nimi pragnienie, są impulsywne i działają instynktownie jak zwierzęta. Rzadko potrafią siebie kontrolować, gdy są głodne. A gdy poczują krew z całą pewnością rzucają się na ofiary. Często są lekkomyślne i roztropne.
Taki stan rzeczy trwa różnie, w zależności od wampira i jego zdolności poznawczych.

POZIOM II
często w tym poziomie znajdują się wampiry do 500 lat życia. Oczywiście bywa różnie, ale w tym wypadku chodzi o wampiry, które żyją przez stulecia z dnia na dzień. Uczą się nowości, ich wyszkolenia i doświadczenia są przeciętne, bo albo się o to nie starają albo nie mają takich możliwości.
Uwaga! W tej grupie może znaleźć się również wampir, który żyje 900 lat, ale przez 500 lat leżał wysuszony w trumnie. Mimo wieku nie miał okazji nabyć tyle doświadczenia i wyszkolenia co młodsi od niego. W końcu siła to nie wszystko.

POZIOM III
tutaj wampiry są albo bardzo stare albo nieco młodsze, ale bardziej rozgarnięte. Najczęściej ten poziom przychodzi powyżej 500 lat. Są to silne, doświadczone wampiry, których niełatwo pokonać w walce.
Co prawda takich wampirów jest mało, bo większość jakimś sposobem nie dożywa. Nieliczni, którzy przetrwają mają dość oleju w głowie, żeby nie pakować się w niebezpieczeństwa i nie narażać.

POZIOM IV - najsilniejszy
poziom pierwotny. W tym poziomie są najpotężniejsze wampiry na świecie - Pierwotni. Od nich wywodzi się każdy inny wampir. Ponadto mają o wiele więcej umiejętności - są odporni na drewniane kołki, są bardziej wytrzymałe, szybsze, silniejsze, a nawet mogą hipnotyzować inne wampiry.



Hybrydy
POZIOM III
* nie dotyczy Pierwotnej Hybrydy. Niklaus Mikaelson jest na poziomie IV, razem z resztą Pierwotnych.
Wszystkie hybrydy powstały w mniej więcej tym samym czasie albo na przestrzeni kilku lat, co dla wampira nie jest jakimś strasznym odstępem czasu. W związku z tym hybrydy mają jeden poziom i są mniej więcej w sile i doświadczeniu wampira 600 - 800 letniego.



Wilkołaki
Czynniki brane pod uwagę:
- klątwa (aktywna czy nie)
- doświadczenie
- wiek
- data pierwszej przemiany

POZIOM I - najsłabszy
poziom ludzki. Zwykle wilkołaki na tym etapie nie mają pojęcia kim są. Często są wybuchowe i impulsywne, zwłaszcza w okresie pełni. Mają dużą dawkę dziennej energii. Klątwa nie jest aktywna, więc osoba żyje jak zwykły, przeciętny człowiek.

POZIOM II
osoby, które dopiero zdążyły aktywować klątwę. Nieszczęśliwy wypadek? A może działanie z rozmysłem? Śmierć niewinnej osoby wyzwoliła ich naturę i od teraz każdej pełni będą przemieniać się w wilkołaka. Początki bywają trudne, zwłaszcza jeśli nie ma się wsparcia bliskich. Często zdarzają się ataki gniewu i nieprzewidywalna agresja. Zwiększa się siła fizyczna, poprawia gojenie ran i wyostrzają zmysły.

POZIOM III
na tym poziomie są wilkołaki, które już radzą sobie z przemianą od jakiegoś czasu (przynajmniej rok). Są w różnym wieku, choć im człowiek starszy tym lepiej to przechodzi i staje się potężniejszy. Niektórzy już nawet lubią tę wolność podczas przemian i chętnie oddają się nocy podczas pełni.

POZIOM IV - najsilniejszy
postacie od 100 do 500 lat, które z jakichś powodów stały się długowieczne albo zostały przywrócone do życia, albo zwyczajnie powróciły z Drugiej Strony. Są silne nawet w ludzkiej postaci, choć nadal nie mają kontroli nad swoją przemianą. Podczas pełni księżyca zmieniają się w wilkołaki, ale przemiana jest krótka i niemalże bezbolesna (może zdążyli się przyzwyczaić do tego bólu?)

[ W razie pytań lub pomysłów uderzaj do Elijahowej ]


[You must be registered and logged in to see this link.]
Powrót do góry Go down
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry Strona 1 z 1
Skocz do: